Výroční zpráva ZŠ 2016/2017
Vydáno dne 14. 11. 2017 (1249 x přečteno)Škola je zařazena do školského rejstříku od 1. 9. 2007 s názvem Základní škola a mateřská škola Strážov, příspěvková organizace s identifikátorem: 650 048 342
Adresa: Základní škola a mateřská škola Strážov, příspěvková organizace
Strážov 92, 340 21, Janovice nad Úhlavou
Právní forma: příspěvková organizace
IČO: 750 06 103
IZO: 102 164 568
ředitelka školy: Mgr. Šárka Rašková
kontakt: II. stupeň ZŠ376 392 419, I. stupeň ZŠ 376 392 998
e- mail: skola@strazov.cz
zřizovatel: Město Strážov
právní forma: město
IČO: 00 256 102
adresa: MÚ Strážov, Strážov 71, 340 21, Janovice nad Úhlavou
statutární zástupce: Ing. Josef Rousek
kontakt: Tel.: 376 392 465
Fax: 376 392 485
e- mail: mesto@strazov.cz
Součásti školy: Mateřská škola kapacita dětí 60 (2 x 30)
Základní škola kapacita žáků 270 (9 x 30)
Školní družina kapacita žáků 60 (2 x 30)
Školní jídelna kapacita 250 jídel
Základní údaje o součástech školy
Mateřská škola má dvě oddělení, které navštěvovalo k 1.9. 2016 46 dětí, z toho 2 děti s odkladem PŠD, docházku k 31.8. 2016 ukončilo 16 dětí, z toho 13 dětí odešlo do 1. třídy naší ZŠ a 1 dítě do jiné ZŠ, 2 děti do jiné MŠ. Jejich výchovu zajišťovaly čtyři kvalifikované pedagogické pracovnice.
Pět ročníků 1. stupně ZŠ bylo vyučováno ve čtyřech třídách. Vzhledem k nižšímu počtu žáků byl spojen čtvrtý a pátý ročník do jedné třídy. S žáky druhého ročníku se integrovaně učili 3 žáci s asistentem pedagoga, měli vypracovaný IVP. Ve třetím ročníku se učil 1 žák dle IVP. Ve čtvrtém ročníku měla 1 žákyně asistenta pedagoga a pracovala dle IVP a 1 žák s IVP. V šestém ročníku 1 žák s poruchou chování. V sedmém ročníku byli zařazeni 4 žáci se SVP a byl jim přidělen jeden asistent pedagoga. Podle ŠVP „Škola pro život“ (dříve ZV – LMP) se integrovaně učili ještě 3 žáci na II. stupni. Jeden byl žákem sedmé třídy, jeden žákem osmé třídy, jeden žákem deváté třídy. I. stupeň ZŠ navštěvovalo 79 žáků, které vyučovali čtyři učitelé a dva asistenti pedagoga. Na II. stupni se učili ve čtyřech třídách 48 žáků. Výuku zajišťovalo sedm učitelů. Šest učitelů mělo plný úvazek a jeden učitel měl snížený úvazek. Dále byl přidělen jeden asistent pedagoga (8. ročník).
Školní družina měla dvě oddělení. První navštěvovalo 30 dětí a druhé rovněž 30 dětí. V prvním oddělení pracuje kvalifikovaná vychovatelka, ve druhém oddělení se o účastníky zájmového vzdělávání stará kvalifikovaný pedagog volného času.
Ve školní jídelně se stravovalo průměrně 220 strávníků, máme doplňkovou činnost.
Materiálně – technické podmínky školy
Na základní škole je deset vyhovujících učeben, z nichž dvě jsou využívány jako odborné pracovny. V budově II. stupně je využívána odborná pracovna pro výuku přírodopisu, chemie, informatiky a fyziky. Současně je v této pracovně šestnáct počítačů připojených na internet. Všechny kmenové třídy druhého stupně jsou vybaveny vždy dotykovým počítačem propojeným s plazmovou televizí. Toto vybavení bylo pořízeno z dotací EU v rámci projektu „Investice do rozvoje vzdělávání“. K počítačům mají všichni žáci školy volný přístup. Počítačová učebna je tudíž využívána nejen při výuce, ale i v odpoledních hodinách při kroužku „Počítače“.
V budově I. stupně je využívána jedna pracovna. Slouží jako učebna hudební výchovy, jazyků a knihovna. Tato učebna byla v rámci již zmíněného projektu vybavena dotykovým počítačem a interaktivní tabulí. Učebna je využívána průběžně všemi vyučujícími prvního stupně. V přízemí je žákovská dílna, zároveň slouží jako učebna výtvarné výchovy, keramická dílna s hrnčířským kruhem a pecí, vyučují se zde Pč – dílny, Pv. Kmenové třídy I. stupně byly vybaveny každá 2 počítači s připojením na rychlý internet. V návaznosti na finanční možnosti školy a zřizovatele se počítá, že budou tyto učebny i kmenové třídy dovybavovány.
Školní družina má 2 oddělení a je umístěna v budově I. stupně v přízemí ve dvou místnostech. Druhé oddělení začalo pracovat od 15.10. 2015. Vybavení pomůckami a hračkami pro žáky je na odpovídající úrovni. Tento materiál je pravidelně obměňován a doplňován. Žáci ve školní družině využívají 2 počítače s připojením na rychlý internet, v jedné místnosti je využívána kuchyňka. Ve školním roce 2016/2017 bylo přihlášeno 60 žáků.
Žáci v rámci vyučování pracovních činností (pracovního vyučování) mají k dispozici pracovnu dílen a školní pozemek. Pracovní pomůcky a materiál nezbytný pro vyučování je pravidelně doplňován i díky sponzorským darům (Kovodružstva Strážov + místní podnikatelé, živnostníci).
Škola má k dispozici školní kuchyňku na II. stupni ZŠ. Její prostory a vybavení využívají žáci při hodinách pracovních činností, výchově ke zdraví apod. Na konci školního roku jsme pořídili dva nové elektrické sporáky se sklokeramickou deskou.
Škola pro výuku tělesné výchovy využívá tělocvičnu, která je umístěna v suterénu budovy II. stupně. Dále vyučující tělesné výchovy využívají sokolovnu, sportovní areál u sokolovny a fotbalové hřiště. Žáci mají k dispozici dva klasické stoly na stolní tenis, v každé budově jeden, a jeden betonový je na zahradě I. stupně. Vybavení školy sportovním nářadím a náčiním je na dobré úrovni a je podle finančních možností doplňováno. Tělocvična by potřebovala rekonstruovat, zřizovatel podal dvě žádosti na dotaci opravy tělocvičny, jedné nebylo vyhověno a na druhé rozhodnutí čekáme.
Žáci pracují s učebnicemi a učebními texty, které jsou vhodné pro školní vzdělávací program, podle kterého jsou vyučováni. Učební pomůcky, které učitelé využívají při výuce jednotlivých předmětů, vyhovují s určitými výhradami požadavkům výuky. Často je nezbytná kombinace více pomůcek k vytvoření té nejvhodnější. Ovšem na zakoupení nových, kvalitnějších a často i vhodnějších nezbývají většinou peníze. Žákovský nábytek je průběžně obměňován, nový chybí v odborné učebně na I. stupni na ve školní družině a v odborné pracovně na II. stupni. Letos jsme dokoupili žákovské sestavy pro 6. ročník.
Počítače využívané na naší škole jsou napojeny na internet. Investiční rozvoj je velice úzce spjat s finanční situací školy (peníze ze státního rozpočtu) + finanční situací města (zřizovatel). Všechny získané finance jsou pochopitelně ihned investovány do nových učebních pomůcek či do modernizace vybavení školy. V roce 2016 jsme výměnu počítačů řešili firemním darem.
Školská rada byla zřízena 26. 11. 2014. Má šest členů. Dva z řad pedagogických pracovníků – Mgr. Hana Kalivodová, Mgr. David Gajdušek, dva členy určil zřizovatel - pan Pavel Prošek, pan Jiří Toman.
Dva členové školské rady byli zvoleni z řad zákonných zástupců žáků – paní Pavla Hanzlíková, pan Zdeněk Fremuth. Předsedou ŠR byl zvolen Mgr. David Gajdušek.
Vzdělávací programy
Žáci I. – IX. ročníku se vzdělávají podle
ŠKOLNÍHO VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU: „ŠVP ZŠ a MŠ STRÁŽOV“, č. j. 233/2016, z 26.8. 2016
Pro žáky, dříve vzdělávané dle přílohy ZV-LMP, byl vytvořen
ŠVP „Škola pro život“, č. j. 234/2016, z 26.8. 2016.
Přehled pracovníků školy
Základní údaje o pracovnících školy
Ve škole je celkem zaměstnáno 28 pracovníků. Z toho na základní škole 11 učitelů a 3 asistenti pedagoga. 2 vychovatelky školní družiny, 3 správní zaměstnanci. V mateřské škole pracují 4 učitelky, 1 správní zaměstnanec. Ve školní jídelně jsou 4 zaměstnanci.
Údaje o pedagogických pracovnících
Pedag. prac. |
Funkce |
Úvazek |
Roků praxe |
Stupeň vzdělání |
Aprobace |
Mgr. Rašková
|
Ředitelka školy |
1,0 |
Do 32 |
VŠ |
Rj-D, 1. st. ZŠ |
Mgr. Benešová
|
Učitelka ZŠ
|
1,0
|
Nad 32
|
VŠ
|
|
P. Tomanová
|
Pedagog volného času (ŠD) |
0, 536 |
Do 12 |
SŠ |
|
Mgr. Kalivodová
|
Učitelka ZŠ |
1,0 |
Do 27 |
VŠ |
|
Z. Kopecká
|
Vedoucí MŠ |
1,0 |
Do 27 |
SŠ |
|
M. Jiříková
Ing. S. Pacholíková |
Učitelka MŠ
Učitelka ZŠ |
1,0
0,454 |
Do 6
Do 6 |
SŠ
VŠ |
nekvalif. |
Mgr. Gajdušek
|
Učitel ZŠ |
1.0 |
Do 12 |
VŠ |
Tv – Bi |
Mgr. Hofman
|
Učitel ZŠ |
1,0 |
Do 27 |
VŠ |
Ma – Fy |
J. Jiříková
|
Vychovatelka ŠD |
0,805 |
Nad 32 |
SŠ |
|
Mgr. Kodymová Mgr. Marie Kašová |
Učitelka ZŠ (dlouhod. zástup) |
1,0 |
Do 19 Nad 32 |
VŠ VŠ |
Bi, I. st. ZŠ I.st. ZŠ |
Mgr. Pangerlová |
Učitelka ZŠ
|
1,0 |
Do 27 |
VŠ
|
M + Ch |
Mgr. Baštář
|
Učitel ZŠ |
1,0 |
Do 32 |
VŠ |
|
Mgr. Ulrychová
|
Učitelka ZŠ |
1,0 |
Do 32 |
VŠ |
ČJ + OV |
Mgr. Bělová
|
Učitelka ZŠ |
0,5 |
Do 32 |
VŠ |
Nj + Rj + Ov |
Ing. S. Pacholíková
|
Asis. pedagoga |
0,42 |
Do 6 |
VŠ |
|
J. Skalová
|
Asis. pedagoga |
0,5 |
Do 27 |
SŠ |
|
Mgr. Baštářová
|
Asis. pedagoga |
0,5 |
Do 27 |
VŠ |
|
L. Ben Amor, DiS.
|
Učitelka MŠ |
1,0 |
Do 4
|
VOŠ
|
|
H. Homolková |
Učitelka MŠ |
1,0 |
Do 19 |
SŠ |
|
M. Nováková |
As. pedagoga MŠ |
1,0 |
Do 12 |
SŚ |
|
Mgr. Šárka Rašková, ředitelka školy od 1.2. 2016
Odborná kvalifikace pedagogických pracovníků
aprobovanost ve výuce
Odborná kvalifikace |
Procent |
Aprobovanost |
Procent |
Učitelé 1. stupně
|
93,2 |
Učitelství ZŠ pro 1. st. |
93,2 |
Učitelé 2. stupně
|
98,4 |
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro 2. st. ZŠ |
70,5 |
Učitelky MŠ
|
100 |
Střední pedagogická škola VOŠ |
100 |
Vychovatelky ŠD Pedagog volného času ŠD |
100 100 |
Střední pedagogická škola Stř. zdrav. Škola, kurz KCV Plzeň |
100 100
|
Neaprobovaně jsou vyučovány dějepis, zeměpis, informatika, německý jazyk a anglický jazyk a výchovy (hudební, výtvarná, pracovní činnosti, výchova ke zdraví, výchova k občanství).
Pedagogičtí pracovníci podle věkové skladby
Do 35 let |
35 - 45 let |
45 -55 let |
Nad 55 let do důchodu |
Důchodovém věku |
Celkem |
||||||
Muži |
Ženy |
Muži |
Ženy |
Muži |
Ženy |
Muži |
Ženy |
Muži |
Ženy |
Muži |
Ženy |
0 |
3 |
1 |
6 |
1 |
5 |
1 |
3 |
0 |
1 |
3 |
18 |
Údaje o nepedagogických pracovnících
Ostatní pracovníci
|
Funkce |
Úvazek |
Stupeň vzdělání |
Š. Mundlová |
Kuchařka |
0,875 |
SOU s maturitou |
A. Bouberlová |
Vedoucí ŠJ |
0,531 |
SŠ |
M. Hotovcová |
Vedoucí kuchařka |
0,875 |
SŠ |
R. Chalušová |
Pomocná kuchařka |
0,531 |
SŠ |
M. Maxová |
Uklízečka |
1,0 |
SOU |
S. Plincelner |
Školník, topič, pomocné práce ve ŠJ |
1,438 |
SOU |
M. Sádlíková |
Uklízečka |
0,8 |
SŠ |
M. Potužáková |
Uklízečka |
0,87 |
SŠ |
Zápis k povinné školní docházce a přijímání žáků do středních škol
Zápis k povinné školní docházce
Pro školní rok 2016/2017 bylo do první třídy přijato 14 žáků. Z toho po odkladu školní docházky nastoupili dva žáci, jedna žákyně se přistěhovala. Třem dětem byla odložena na základě předložených odborných a lékařských doporučení povinná školní docházka.
Výsledky přijímacího řízení
a/ na víceletá gymnázia přijato: 1
b/ na SŠ zřizované krajem, které jsou ukončeny maturitní zkouškou, z devátých ročníků bylo přijato
Gymnázia |
Obchodní akademie |
Zdravotní školy |
Průmyslové šk. |
Ostatní střední šk. |
Střední odborné uč. |
celkem |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
3 |
7 |
c/ do učebních oborů (krajských i soukromých škol) ukončených závěrečnou zkouškou bylo přijato: 3
Do učebních oborů se přihlásili: 3
d/ počet žáků, kteří ukončili povinnou školní docházku: 7
Počet žáků, kteří ukončili povinnou školní docházku a odešli ze školy |
|
V devátém ročníku |
V nižším ročníku |
7 |
0 |
Všichni žáci se umístili na školy, které si vybrali již v prvním kole přijímacího řízení.
Kontrola provedená ČŠI
Ve školním roce 2016/2017 proběhla na naší škole inspekce provedená ČŠI. Viz Inspekční zpráva Čj. ČŠIP-506/17-P
Údaje o výsledcích vzdělávání žáků
Přehled o výsledcích vzdělávání žáků
Přehled prospěchu
1. stupeň
Ročník |
Počet žáků |
Prospělo |
Prospělo s vyznamenáním |
Neprospělo |
Nehodnoceno |
Poznámka |
I. |
14 |
0 |
14 |
0 |
0 |
--- |
II. |
18 |
3 |
15 |
0 |
0 |
--- |
III. |
21 |
3 |
18 |
0 |
0 |
--- |
IV. |
12 |
4 |
8 |
0 |
0 |
--- |
V. |
14 |
4 |
10 |
0 |
0 |
--- |
celkem |
79 |
14 |
65 |
0 |
0 |
--- |
2. stupeň
Ročník |
Počet žáků |
Prospělo |
Prospělo s vyznamenáním |
Neprospělo |
Nehodnoceno |
Poznámka |
VI. |
15 |
6 |
9 |
0 |
0 |
--- |
VII. |
12 |
9 |
3 |
0 |
0 |
--- |
VIII. |
14 |
10 |
4 |
0 |
0 |
--- |
IX. |
7 |
4 |
3 |
0 |
0 |
--- |
Celkem |
48 |
29 |
19 |
0 |
0 |
--- |
Celkový přehled
|
Počet žáků |
Prospělo s vyznamenáním |
Prospělo |
Neprospělo |
Nehodnoceno |
1. stupeň |
79 |
65 |
14 |
0 |
0 |
2. stupeň |
48 |
19 |
29 |
0 |
0 |
Celkem |
127 |
84 |
43 |
0 |
0 |
Přehled o chování
1. stupeň
Ročník |
Počet žáků |
Pochvala TU |
Napomenutí TU |
Důtka TU |
Pochvala ŘŠ |
Důtka ŘŠ |
2. st. |
I. |
14 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
II. |
18 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
III. |
21 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
IV. |
12 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
V. |
14 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
Celkem |
79 |
0 |
2 |
1 |
3 |
0 |
0 |
2. stupeň
Ročník |
Počet žáků |
Pochvala TU |
Napomenutí TU |
Důtka TU |
Pochvala ŘŠ |
Důtka ŘŠ |
2. st |
3. st. |
VI. |
15 |
5 |
5 |
4 |
0 |
4 |
0 |
0 |
VII. |
12 |
4 |
1 |
6 |
0 |
2 |
0 |
0 |
VIII. |
14 |
0 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
IX. |
7 |
3 |
1 |
1 |
3 |
0 |
0 |
0 |
Celkem |
48 |
12 |
10 |
12 |
4 |
7 |
1 |
0 |
Celkový přehled
|
Počet žáků |
Pochvala TU |
Napomenutí TU |
Důtka TU |
Pochvala ŘŠ |
Důtka ŘŠ |
2. st. |
3. st. |
1. stupeň |
79 |
0 |
2 |
1 |
3 |
0 |
0 |
0 |
2. stupeň |
48 |
12 |
10 |
12 |
4 |
7 |
1 |
0 |
Celkem |
127 |
12 |
12 |
13 |
7 |
7 |
1 |
0 |
Údaje o zameškaných hodinách
|
Počet omluvených hodin |
Počet omluvených hodin na žáka |
Počet neomluvených hodin |
Počet neomluvených hodin na žáka |
1. stupeň |
6257 |
79,20 |
0 |
0 |
2. stupeň |
4972 |
103,58 |
0 |
0 |
Celkem |
11229 |
88,42 |
0 |
0 |
Údaje o integrovaných žácích
Druh postižení |
Ročník |
Počet žáků |
Lehké mentální postižení |
2., 3., 4., 7., 8., 9. |
7 |
Vývojové poruchy učení
Vývojové poruchy chování
Více vad
Celkem |
7.
6., 7.
2., 4., 7.
7
|
1
2
3
13 |
Údaje o výsledcích výchovně - vzdělávacího procesu
Organizace výchovně - vzdělávacího procesu školy
Rozvrh hodin byl sestaven tak, aby vyhovoval požadavkům psychohygieny a zohledňoval dojíždějící žáky. Školu navštěvují žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Proto má každý vyučující vypracovaný individuální učební plán, který byl schválen příslušnými pracovníky pedagogicko-psychologických poraden, SPC. Školní řád, jehož součástí je i klasifikační řád, byl vypracován na základě nového školského zákona č. 561/2004, v platném znění. Informace zákonným zástupcům žáka jsou předávány pomocí zápisů v žákovských knížkách, notýscích, dále pak při pravidelných rodičovských schůzkách, které probíhaly i formou konzultací. Rodiče, zákonní zástupci žáků mohou kdykoli (po dohodě s vyučujícím) navštívit školu, a tak získat žádané informace. Spolupráce školy a PPP Klatovy a SPC Plzeň je na vysoké úrovni a je orientovaná tak, aby byla maximálně zaměřená na potřeby našich žáků. Ve škole pracuje výchovný poradce a školní metodik prevence, pod jeho záštitou jsou organizovány besedy a různé akce týkající se rizikového chování. Pro pohodové klima, panující na škole, jsou rozhodující kamarádská atmosféra a přátelské vztahy mezi žáky. Výuka je v souladu s cíli předškolního a základního vzdělávání. Cíle výuky jsou stanovené vhodně a přiměřeně k aktuálnímu stavu dané třídy a naprosto respektují individuální vzdělávací potřeby žáků. Probírané učivo vždy důsledně navazuje na předcházející téma.
Materiální podpora výuky
Vybavení a vhodnost učeben je limitována materiálními a finančními možnostmi školského zařízení. Interiér i vybavení učeben je neustále obnovován a doplňován. Ze strany všech pedagogů je patrná snaha o maximálně využití všech vhodných pomůcek, učebnic i didaktické techniky.
Vyučovací formy a metody
Plnění stanovených vyučovacích cílů je neustále sledováno nejen vyučujícími, ale i ředitelkou školy. Nejen při výuce je kladen velký důraz na podporu osobního a sociálního rozvoje žáků, samozřejmě i na rozvoj jejich sebedůvěry, sebeúcty, vzájemného respektování a tolerance. Velký důraz je kladen na aktivní zapojení žáků, jejich seberealizace, uplatnění individuálních možností, potřeb a zkušeností nejen ve výuce, ale i při mimoškolních akcích. Všichni vyučující respektují individuální tempo žáků a umožňují všem žákům dostatečnou relaxaci. Vzhledem k dosahovaným školním výsledkům žáků lze říci, že aplikované metody jsou účelné.
Motivace žáků
Většina žáků je velice aktivní a projevuje intenzivní zájem o výuku. Vyučující se snaží nejen při vyučování předmětů s praktickým zaměřením (výchovy) využívat praktických zkušeností žáků a o propojení teorie s praxí. Převažující pozitivní hodnocení práce žáků má společně s využitím analýzy chyb vliv na zvýšení jejich motivace.
Interakce a komunikace
Mezi všemi žáky na škole panují velice přátelské vztahy. Žáci respektují stanovená pravidla komunikace s učitelem i mezi sebou. Využívají možnosti vyjádřit vlastní názor a jim daný prostor k diskuzi. Žáci jsou vychováváni k vzájemnému respektu a toleranci. Nemalou měrou k tomu též přispívá společné navštěvování tříd s žáky integrovanými. Při vyučovacích hodinách mají žáci, i díky nízkým počtům žáků ve třídách, dostatečný prostor k samostatným ústním projevům a k rozvoji komutativních dovedností žáků.
Hodnocení žáků
Při hodnocení žáka vždy postupuje vyučující v souladu s klasifikačním řádem. Je zde patrná snaha, aby hodnocení bylo věcné, konkrétní a adresné. Samozřejmostí je respektování individuálních schopností žáků a ocenění dosaženého pokroku. Při hodnocení jsou využívány též metody vzájemného hodnocení a sebehodnocení žáků, zde je třeba ještě aktivněji využívat. Pedagog vždy žákům příslušné ohodnocení jejich výkonu náležitě zdůvodní.
Údaje o dalším vzdělávání pracovníků školy
Výčet studií, kurzů, seminářů, kterých se pracovníci školy zúčastnili, počet účastníků:
Programy pro pedagogické pracovníky |
Počet pracovníků |
DVPP |
19 |
Samostudium |
Všichni pg. pracovníci |
Seminář PPP Klatovy (výchovný poradce, ŘŠ) |
2 |
Školení školních metodiků prevence |
1 |
BOZP |
2 |
Legislativa, ŠVP |
3 |
Mimoškolní aktivity
Akce |
Měsíc |
Účinkující |
diváci |
Pouťová výstava pro veřejnost |
IX. |
|
250 |
Prezentace výtvarného kroužku s výstavou |
IX. |
|
250 |
Enkaustika, knihovna Pč dívky |
IX. |
|
15 |
Přírodovědný klokan |
X. |
|
18 |
Akademie řemesel KT |
XI. |
|
7I |
Zimní dekorace knihovna Pč dívky |
X. |
|
20 |
Stolní tenis okresní finále |
X. |
|
2 |
MAMUT gymn. KT |
XI. |
|
10 |
Týden pro zdraví |
II. |
|
40 |
Okresní kolo Olympiády v Čj |
II |
|
2 |
Exkurze Kašp. Hory |
IX. |
|
50 |
Mikulášská nadílka |
XII. |
|
120 |
Vánoční tvoření, knihovna Pč dívky Adventní koncerty ve Strážově ÚP Klatovy |
XII. XII. XII. |
|
15 200 10 |
Zpívání u stromečku |
XII. |
|
90 |
Hasík – program profesionálních hasičů |
IX. |
|
30 |
Pojízdné planetárium Týden pro zdraví |
I. II. |
|
120 80 |
Vv soutěž PO očima dětí |
III. |
|
40 |
Volejbalový turnaj 6-kový |
III. |
|
20 |
Minivolejbal 4-kový |
III. |
|
12 |
Okrskové a okresní kolo soutěže ve čtení |
III. |
|
3+2 |
Velký fotbal |
IV. |
|
14 |
Divadlo p. Pohoda Stř. zdr. Škola Klatovy,obor kosmetické služ. |
III. XI. |
|
45 50 |
Matematický klokan |
III. |
|
90 |
Výstava pouťová – výtvarný kroužek |
IV. |
|
15 |
Divadelní představení Klatovy |
IV. |
|
42 |
Mladý zahrádkář Klatovy Knihovna Šperky z dutinek Pč dívky 6., 7. r. |
V. V. |
|
20 10 |
Výuka na dopravní hřišti |
VI. |
|
25 |
Prezentace výtvarných prací ŠD |
VI. |
|
50 |
Zlatá srnčí trofej |
VI. |
|
15 |
Prezentace výtvarných prací ZŠ Muzikál Noc na Karlštejně Školní výlety Den dětí |
VI. VI. VI. VI. |
|
100 400 100 100 |
Účast žáků na akcích pořádaných školou
Akce |
Měsíc |
Zúčastnění |
Pouťová akce – prezentace ŠD, výtvarný kroužek |
IX. |
250 |
Tonda obal |
IX. |
42 |
Přespolní běh |
IX. |
42 |
Florbal Klatovy, Plzeň Stolní tenis okresní finále |
X. X. |
25 10 |
Florbalový turnaj okrsek, okresní finále Think Blue Cup florbal I. st. |
XI.
XI. |
20
15 |
Gruzie - beseda Divadelní představení |
X. XI. |
45 40 |
Beseda s ilustrátorkou knih Ukázka hudebních nástrojů |
III.. II. |
60 50 |
Keramika v MŠ Lyžařský výcvik |
I. I. |
15 15 |
Kurz bruslení a ledního hokeje |
I. |
52 |
Volné bruslení Klatovy |
II. |
40 |
Plavecký výcvik |
II. |
59 |
Kurz bruslení a ledního hokeje |
II. |
45 |
Volné bruslení Klatovy Pomlázkování Veselé zoubky |
III. III. III. |
40 45 14 |
Divadelní představení Klatovy |
IV |
72 |
Školní kolo recitační soutěže |
II. |
50 |
Školní turnaj ve stiga - hokeji |
IV. |
40 |
Sapere, Tuta Via Vitae Pouťová výstava keramiky Výtvarná dílna s p. Grosslovou Beseda se včelařem Exkurze Praha (Senát ČR Pythagoriáda Vv soutěž My a příroda Vv soutěž Namaluj si svůj svět Pohádkový les Turnaj v deskových hrách Divadlo v kostele Koncert a divadlo v sokolovně Techmánia Plzeň Výuka na dopravním hřišti Těšíme se na prázdniny, program pro MŠ a I. st. Cyklovýlet 1. roč. Návštěva kasáren |
III. IV. IV. VI. XII. III. IV. IV. V. V. IV. VI. IV. VI. VI. VI. VI. VI. |
10 250 70 30 55 40 50 50 40 40 12 200 55 15 100 130 14 39 |
Účast žáků v soutěžích
Školní kolo
Soutěž |
Počet |
Umístění |
Olympiáda v českém jazyce |
2 |
16.-19. místo, 32. místo v okrese |
Olympiáda v dějepisu |
14 |
|
Soutěž ve čtení
Recitační soutěž |
2
60 |
okrskové kolo ., 1., 2. místo, 1., 2. místo regionální kolo 2.-3. místo okrsek, 4. místo okrsek, 5. místo okrsek |
Pythagoriáda |
26/3 |
2.-3., 4.-6., 37-38. místo |
Matematický klokan |
80 |
|
Přírodovědný klokan |
12 |
|
Finanční gramotnost |
40 |
|
Vědět jak žít |
43 |
|
Mamut Zeměpisná olympiáda Vv soutěž My a příroda Mladý zahrádkář
Finanční gramotnost Sapere – vědět, jak žít
Tuta via vitae – bezpečná cesta životem pro občana EU
Zlatá srnčí trofej
Mé toulky za zvěří, obor literární, kat. I., II. |
6 5 6 4
41/3 41
40
15
|
5., 7. místo 4., 8., 9. místo v okrese 2. místo 1. místo v okrese a 22. místo v celostátním kole, 3. místo v okrese 2. místo 1. místo v okrese i v kraji, 7. místo v celostátním kole 1. místo v okrese i v kraji, 6. místo v celostátním kole
2 x 1. místo, 2., 3. místo 2.,4.,5. místo kateg. B 2. místo 1. místo |
Sportovní soutěže (okresní, krajské kolo)
Soutěž |
STUPEŇ ZŠ |
Umístění |
Atletický trojboj |
|
|
Přespolní běh |
I. |
4. místo |
Florbal
O pohár hejtman PK |
I.
I. |
1.místo okres chlapci, 3. místo okres dívky 13. místo v kraji |
Think Blue Cup |
I. st. |
|
Stolní tenis Mc Donald´s Cup Minivolejbal Volejbal |
II. st. I.st. II. st. II. st. |
3.místo v okrese
3.místo v okrese dívky 3., 6. místo v okrese |
Vypracovala: Mgr.Šárka Rašková, ředitelka školy
Ve Strážově dne 12. 10. 2017
Výroční zpráva o činnosti školy za školní rok 2016/2017 byla projednána se všemi pracovníky školy a schválena pedagogickou radou dne 14.11. 2017 a školskou radou dne 12.10.2017.