Výroční zpráva o činnosti školy 2017 - 2018
Vydáno dne 30. 11. 2018 (1133 x přečteno)Škola je zařazena do školského rejstříku od 1. 9. 2007 s názvem Základní škola a mateřská škola Strážov, příspěvková organizace s identifikátorem: 650 048 342
Adresa:
Základní škola a mateřská škola Strážov, příspěvková organizace, Strážov 92, 340 21, Janovice nad Úhlavou
Právní forma:
příspěvková organizace
Obor vzdělávání:
79-01-C/01
IČO: 750 06 103
IZO: 102 164 568
ředitelka školy: Mgr. Šárka Rašková
kontakt: II. stupeň ZŠ376 392 419, I. stupeň ZŠ 376 392 998
e- mail: skola@strazov.cz
zřizovatel: Město Strážov
právní forma: město
IČO: 00 256 102
adresa: MÚ Strážov, Strážov 71, 340 21, Janovice nad Úhlavou
statutární zástupce: Ing. Josef Rousek
kontakt:
Tel.: 376 392 465
Fax: 376 392 485
e- mail: mesto@strazov.cz
Součásti školy: Mateřská škola kapacita dětí 60 (2 x 30)
Základní škola kapacita žáků 270 (9 x 30)
Školní družina kapacita žáků 60 (2 x 30)
Školní jídelna kapacita 250 jídel
Základní údaje o součástech školy
Mateřská škola má dvě oddělení, které navštěvovalo k 30.9. 2017 54 dětí, z toho 3 děti s odkladem PŠD, docházku k 31.8. 2017 ukončilo 17 dětí, z toho 16 dětí odešlo do 1. třídy naší ZŠ a 1 dítě do jiné MŠ. Jejich výchovu zajišťovaly čtyři kvalifikované pedagogické pracovnice.
Pět ročníků 1. stupně ZŠ bylo vyučováno ve čtyřech třídách. Vzhledem k nižšímu počtu žáků byl spojen první a druhý ročník do jedné třídy, ale výuka 5 h ČJ a 5 h M probíhala v těchto ročnících odděleně. Potřebné finanční prostředky na zajištění oddělené výuky hradil zřizovatel školy. Se žáky třetího ročníku se učili 3 žáci s asistentem pedagoga, měli vypracovaný IVP. Ve čtvrtém ročníku se učil 1 žák dle IVP. V pátém ročníku měli 2 žáci asistenta pedagoga, pracovali dle IVP a 1 žák s IVP. V šestém ročníku by1 žák s poruchou učení, měl pracovaný IVP. V sedmém ročníku byl zařazen 1 žák s poruchou chování bez IVP. V osmém ročníku se vyučovali 4 žáci se SVP a dvěma z nich byl přidělen jeden asistent pedagoga. Podle ŠVP „Škola pro život“ (dříve ZV – LMP) se integrovaně učili ještě 2 žáci na II. stupni. Jeden byl žákem osmé třídy, jeden žákem deváté třídy. I. stupeň ZŠ navštěvovalo k 1.9. 2017 73 žáků, které vyučovalo šest učitelů (z toho 1 na snížený pracovní úvazek) a dva asistenti pedagoga. Na II. stupni se učili k 1.9. 2017 ve čtyřech třídách 54 žáci. Výuku zajišťovalo šest učitelů. Čtyři učitelé pracovali na plný úvazek a dva učitelé měli snížený úvazek. Dále byl přidělen jeden asistent pedagoga (8. ročník). U integrovaných žáků převažuje lehké mentální postižení.
Na konci školního roku měla škola 132 žáků.
Ve škole se vyučoval nepovinný předmět „Náboženství“, o výuku se postaral pan farář.
Pracovaly tyto zájmové útvary: Výtvarný, Přírodovědný, Počítače, 2x Paličkování. Dále je ve škole umožněna výuka hry na hudební nástroje a zpěv.
Školní družina byla organizována ve 2 odděleních. První navštěvovalo 30 dětí a druhé rovněž 30 dětí. V prvním oddělení pracuje kvalifikovaná vychovatelka, ve druhém oddělení se o účastníky zájmového vzdělávání stará kvalifikovaný pedagog volného času.
Ve školní jídelně se stravovalo průměrně 202 strávníků, máme doplňkovou činnost.
Materiálně – technické podmínky školy
Na základní škole je deset vyhovujících učeben, z nichž dvě jsou využívány jako odborné pracovny (I. st. ZŠ s interaktivní tabulí a pianem, II. st. ZŠ s počítači a dataprojektorem). V budově II. stupně je využívána odborná pracovna pro výuku přírodopisu, chemie, informatiky a fyziky. Současně je v této pracovně šestnáct počítačů připojených na internet. Všechny kmenové třídy druhého stupně jsou vybaveny dotykovým počítačem propojeným s plazmovou televizí. Toto vybavení bylo pořízeno z dotací EU v rámci projektu „Investice do rozvoje vzdělávání“. K počítačům mají všichni žáci školy volný přístup. Počítačová učebna je tudíž využívána nejen při výuce, ale i v odpoledních hodinách při zájmovém útvaru „Počítače“.
V budově I. stupně je využívána jedna pracovna. Slouží jako učebna hudební výchovy, jazyků a knihovna. Tato učebna byla v rámci již zmíněného projektu vybavena dotykovým počítačem a interaktivní tabulí. Učebna je využívána průběžně všemi vyučujícími prvního stupně. V přízemí je žákovská dílna, zároveň slouží jako učebna výtvarné výchovy, keramická dílna s hrnčířským kruhem a pecí, vyučují se zde Pč – dílny, Pv. Kmenové třídy I. stupně byly vybaveny každá 2 počítači s připojením na rychlý internet. V návaznosti na finanční možnosti školy a zřizovatele se počítá, že budou tyto učebny i kmenové třídy dovybavovány.
Školní družina má 2 oddělení a je umístěna v budově I. stupně v přízemí ve dvou místnostech. Vybavení pomůckami a hračkami pro žáky je na odpovídající úrovni. Tento materiál je pravidelně obměňován a doplňován. Žáci ve školní družině využívají 2 počítače s připojením na rychlý internet, v jedné místnosti je využíván kuchyňský kout.. Ve školním roce 2017/2018 bylo přihlášeno k 1.9. 2018 60 účastníků.
Žáci v rámci vyučování pracovních činností (pracovního vyučování) mají k dispozici pracovnu dílen a školní pozemek. Pracovní pomůcky a materiál nezbytný pro vyučování je pravidelně doplňován i díky sponzorským darům (Kovodružstva Strážov + místní podnikatelé, živnostníci).
Škola má k dispozici školní kuchyňku na II. stupni ZŠ. Její prostory a vybavení využívají žáci při hodinách pracovních činností, výchově ke zdraví apod. Ve školním roce 2016/2017 jsme pořídili dva nové elektrické sporáky se sklokeramickou deskou, vybavení školní kuchyňky průběžně doplňujeme dle potřeby.
Škola pro výuku tělesné výchovy využívá tělocvičnu, která je umístěna v suterénu budovy II. stupně. Dále vyučující tělesné výchovy využívají sokolovnu, sportovní areál u sokolovny a fotbalové hřiště. Žáci mají k dispozici dva klasické stoly na stolní tenis, v každé budově jeden, a jeden betonový je na dvorku I. stupně. Vybavení školy sportovním nářadím a náčiním je na dobré úrovni a je podle finančních možností doplňováno. Tělocvična se bude rekonstruovat, zřizovatel podal dvě žádosti na dotaci opravy tělocvičny, jedné bylo vyhověno. K rekonstrukci dojde na jaře a v létě v roce 2019.
Žáci pracují s učebnicemi a učebními texty, které jsou vhodné pro školní vzdělávací program, podle kterého jsou vyučováni. Učební pomůcky, které učitelé využívají při výuce jednotlivých předmětů, vyhovují s určitými výhradami požadavkům výuky. Dle finančních možností školy se pořizují nové didaktické pomůcky. Žákovský nábytek byl zakoupen již do všech kmenových tříd, obměna ještě čeká na odbornou učebnu na II. stupni a ve školní družině. Vzhledem ke vzrůstajícímu počtu žáků jsme dokoupili žákovské sestavy pro II. st. ZŠ.
Počítače využívané na naší škole jsou napojeny na internet. Investiční rozvoj je velice úzce spjat s finanční situací školy (peníze ze státního rozpočtu) + finanční situací města (zřizovatel). Všechny získané finance jsou pochopitelně ihned investovány do nových učebních pomůcek či do modernizace vybavení školy. V roce 2016 jsme výměnu počítačů řešili firemním darem. K obnově techniky škola využije dotační projekt Šablony II.
Školská rada byla zřízena 26. 11. 2014. Poslední volby proběhly na podzim v roce 2017. ŠR má šest členů. Dva z řad pedagogických pracovníků – Mgr. Jana Pangerlová, Mgr. Lubomír Hofman, dva členy jmenoval zřizovatel - pan Pavel Prošek, pan Jiří Toman.
Dva členové školské rady byli zvoleni z řad zákonných zástupců žáků – paní Pavla Hanzlíková, paní Květoslava Bouberlová. Předsedou ŠR byla zvolena paní Květoslava Bouberlová.
Vzdělávací programy
Žáci 1. – 9. ročníku se vzdělávají podle
ŠKOLNÍHO VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU: „ŠVP ZŠ a MŠ STRÁŽOV“, č. j. 233/2016, z 26.8. 2016
Pro žáky, dříve vzdělávané dle přílohy ZV-LMP, byl vytvořen
ŠVP „Škola pro život“, č. j. 234/2016, z 26.8. 2016.
Přehled pracovníků školy
Základní údaje o pracovnících školy
Ve škole je celkem zaměstnáno 29 zaměstnanců. Z toho na základní škole 12 učitelů a 3 asistenti pedagoga. 1 vychovatelka školní družiny, 1 pedagog volného času, 3 nepedagogičtí zaměstnanci. V mateřské škole pracují 4 učitelky, 1 asistent pedagoga, 1 nepedagogický zaměstnanec. Ve školní jídelně jsou 4 zaměstnanci. Někteří zaměstnanci pracují na vedlejší pracovní poměr.
Údaje o pedagogických pracovnících
Fyzický počet: ZŠ 12 MŠ 4 Asistent pg. 4 ŠD 2
Přepočtený počet: ZŠ 10,954 MŠ 4 Asistent pg. 3 ŠD 1,309
Odborná kvalifikace pedagogických pracovníků
Odborná kvalifikace |
Procent |
Neaprobovaně vyučované některé předměty |
Poznámka |
Učitelé 1. stupně
|
100 |
|
|
Učitelé 2. stupně
|
100 |
D, Z, I, Aj, Nj, Hv, Pč, Pv, Vz, Vo |
D, Nj, Vo jen částečně neaprobovaně |
Učitelky MŠ
|
100 |
|
|
Vychovatelky ŠD Pedagog volného času ŠD |
100 100 |
|
|
Kvalifikovanost 100 %
Aprobovanost 59 %
Údaje o nepedagogických pracovnících
Fyzický počet: 8
Přepočtený počet: 6,92
Zápis k povinné školní docházce a přijímání žáků do středních škol
Zápis k povinné školní docházce
Pro školní rok 2017/2018 bylo do první třídy přijato 11 žáků.
Výsledky přijímacího řízení
a/ na víceletá gymnázia přijato: 1 (ze 7. roč.)
b/ na SŠ zřizované krajem, které jsou ukončeny maturitní zkouškou, z devátých ročníků bylo přijato
Gymnázia |
Obchodní akademie |
Zdravotní školy |
Průmyslové šk. |
Ostatní střední šk. |
Střední odborné uč. |
celkem |
2 |
0 |
2 |
2 |
3 |
4 |
13 |
c/ do učebních oborů bylo přijato: 4
d/ počet žáků, kteří ukončili povinnou školní docházku: 15 (z toho 1 žák ukončil PŠD v 8. roč. po splnění 9 let PŠD)
Počet žáků, kteří ukončili povinnou školní docházku a odešli ze školy |
|
V devátém ročníku |
V nižším ročníku |
14 |
1 |
Kontrola provedená ČŠI
Poslední inspekce provedená ČŠI proběhla na naší škole ve školním roce 2016/2017.
Údaje o výsledcích vzdělávání žáků
Přehled o výsledcích vzdělávání žáků
Přehled prospěchu (stav k 30.6. 2018)
1. stupeň
Ročník |
Počet žáků |
Prospělo |
Prospělo s vyznamenáním |
Neprospělo |
Nehodnoceno |
Poznámka |
1. |
11 |
0 |
10 |
1 |
0 |
--- |
2. |
14 |
1 |
13 |
0 |
0 |
--- |
3. |
18 |
5 |
13 |
0 |
0 |
--- |
4. |
21 |
4 |
17 |
0 |
0 |
--- |
5. |
13 |
7 |
6 |
0 |
0 |
--- |
celkem |
77 |
17 |
59 |
1 |
0 |
--- |
2. stupeň
Ročník |
Počet žáků |
Prospělo |
Prospělo s vyznamenáním |
Neprospělo |
Nehodnoceno |
Poznámka |
6. |
15 |
9 |
6 |
0 |
0 |
--- |
7. |
14 |
9 |
5 |
0 |
0 |
--- |
8. |
12 |
11 |
1 |
0 |
0 |
--- |
9. |
14 |
10 |
4 |
0 |
0 |
--- |
Celkem |
55 |
39 |
16 |
0 |
0 |
--- |
Celkový přehled
|
Počet žáků |
Prospělo s vyznamenáním |
Prospělo |
Neprospělo |
Nehodnoceno |
1. stupeň |
77 |
59 |
17 |
1 |
0 |
2. stupeň |
55 |
16 |
39 |
0 |
0 |
Celkem |
132 |
75 |
56 |
1 |
0 |
Hodnocení chování:
I. pololetí - 1. st. 129 žáků 2. st. 1 žák 3. st. 0 žáků
II. pololetí – 1. st. 128 žáků 2. st. 4 žáci 3. st 0 žáků
Přehled o výchovných opatřeních (celý šk.r.)
1. stupeň ZŠ
Ročník |
Počet žáků |
Pochvala TU |
Napomenutí TU |
Důtka TU |
Pochvala ŘŠ |
Důtka ŘŠ |
Poznámka |
1. |
11 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
--- |
2. |
14 |
7 |
0 |
1 |
0 |
0 |
--- |
3. |
18 |
12 |
1 |
0 |
0 |
0 |
--- |
4. |
21 |
15 |
0 |
0 |
0 |
0 |
--- |
5. |
13 |
11 |
1 |
0 |
0 |
2 |
--- |
Celkem |
77 |
47 |
2 |
1 |
0 |
2 |
--- |
2. stupeň ZŠ
Ročník |
Počet žáků |
Pochvala TU |
Napomenutí TU |
Důtka TU |
Pochvala ŘŠ |
Důtka ŘŠ |
Poznámka |
|
6. |
15 |
3 |
5 |
1 |
0 |
1 |
--- |
|
7. |
14 |
3 |
4 |
2 |
2 |
4 |
--- |
|
8. |
12 |
1 |
1 |
1 |
0 |
3 |
--- |
|
9 |
14 |
1 |
1 |
2 |
0 |
2 |
--- |
|
Celkem |
55 |
8 |
11 |
6 |
2 |
10 |
--- |
|
Celkový přehled
|
Počet žáků |
Pochvala TU |
Napomenutí TU |
Důtka TU |
Pochvala ŘŠ |
Důtka ŘŠ |
Poznámka |
|
1. stupeň |
77 |
47 |
2 |
1 |
0 |
2 |
--- |
|
2. stupeň |
55 |
8 |
11 |
6 |
2 |
10 |
--- |
|
Celkem |
132 |
55 |
13 |
7 |
2 |
12 |
--- |
|
Údaje o zameškaných hodinách
|
Počet omluvených hodin |
Počet omluvených hodin na žáka |
Počet neomluvených hodin |
Počet neomluvených hodin na žáka |
1. stupeň ZŠ |
5824 |
75,64 |
0 |
0 |
2. stupeň ZŠ |
5329 |
98,89 |
0 |
0 |
Celkem |
11153 |
84,49 |
0 |
0 |
Údaje o výsledcích výchovně - vzdělávacího procesu
Organizace výchovně - vzdělávacího procesu školy
Rozvrh hodin byl sestaven tak, aby vyhovoval požadavkům psychohygieny a zohledňoval dojíždějící žáky. Školu navštěvují žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Proto má každý vyučující vypracovaný individuální učební plán, který byl schválen příslušnými pracovníky pedagogicko-psychologických poraden, SPC. Školní řád, jehož součástí je i klasifikační řád, byl vypracován na základě nového školského zákona č. 561/2004, v platném znění. Informace zákonným zástupcům žáka jsou předávány pomocí zápisů v žákovských knížkách, notýscích, dále pak při pravidelných rodičovských schůzkách, které probíhaly i formou konzultací. Rodiče, zákonní zástupci žáků mohou kdykoli (po dohodě s vyučujícím) navštívit školu, a tak získat žádané informace. Spolupráce školy a PPP Klatovy a SPC Plzeň je na vysoké úrovni a je orientovaná tak, aby byla maximálně zaměřená na potřeby našich žáků. Ve škole pracuje výchovný poradce a školní metodik prevence, pod jeho záštitou jsou organizovány besedy a různé akce týkající se rizikového chování. Pro pohodové klima, panující na škole, jsou rozhodující kamarádská atmosféra a přátelské vztahy mezi žáky. Výuka je v souladu s cíli předškolního a základního vzdělávání. Cíle výuky jsou stanovené vhodně a přiměřeně k aktuálnímu stavu dané třídy a naprosto respektují individuální vzdělávací potřeby žáků. Probírané učivo vždy důsledně navazuje na předcházející téma.
Materiální podpora výuky
Vybavení a vhodnost učeben je limitována materiálními a finančními možnostmi školského zařízení. Interiér i vybavení učeben je neustále obnovován a doplňován. Ze strany všech pedagogů je patrná snaha o maximálně využití všech vhodných pomůcek, učebnic i didaktické techniky. Škola by potřebovala více prostoru (odborné učebny.)
Vyučovací formy a metody
Plnění stanovených vyučovacích cílů je neustále sledováno nejen vyučujícími, ale i ředitelkou školy. Nejen při výuce je kladen velký důraz na podporu osobního a sociálního rozvoje žáků, samozřejmě i na rozvoj jejich sebedůvěry, sebeúcty, vzájemného respektování a tolerance. Velký důraz je kladen na aktivní zapojení žáků, jejich seberealizace, uplatnění individuálních možností, potřeb a zkušeností nejen ve výuce, ale i při mimoškolních akcích. Všichni vyučující respektují individuální tempo žáků a umožňují všem žákům dostatečnou relaxaci. Vzhledem k dosahovaným školním výsledkům žáků lze říci, že aplikované metody jsou účelné.
Motivace žáků
Většina žáků je velice aktivní a projevuje intenzivní zájem o výuku. Vyučující se snaží nejen při vyučování předmětů s praktickým zaměřením (výchovy) využívat praktických zkušeností žáků a o propojení teorie s praxí. Převažující pozitivní hodnocení práce žáků má společně s využitím analýzy chyb vliv na zvýšení jejich motivace.
Interakce a komunikace
Mezi všemi žáky na škole panují velice přátelské vztahy. Žáci respektují stanovená pravidla komunikace s učitelem i mezi sebou. Využívají možnosti vyjádřit vlastní názor a jim daný prostor k diskuzi. Žáci jsou vychováváni k vzájemnému respektu a toleranci. Nemalou měrou k tomu též přispívá společné navštěvování tříd s žáky integrovanými. Při vyučovacích hodinách mají žáci, i díky nízkým počtům žáků ve třídách, dostatečný prostor k samostatným ústním projevům a k rozvoji komutativních dovedností žáků.
Hodnocení žáků
Při hodnocení žáka vždy postupuje vyučující v souladu s klasifikačním řádem. Je zde patrná snaha, aby hodnocení bylo věcné, konkrétní a adresné. Samozřejmostí je respektování individuálních schopností žáků a ocenění dosaženého pokroku. Při hodnocení jsou využívány též metody vzájemného hodnocení a sebehodnocení žáků, zde je třeba ještě aktivněji využívat. Pedagog vždy žákům příslušné ohodnocení jejich výkonu náležitě zdůvodní.
Údaje o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků školy
Výčet studií, kurzů, seminářů, kterých se pracovníci školy zúčastnili, počet účastníků:
Programy pro pedagogické pracovníky |
Počet pracovníků |
DVPP |
24 |
Samostudium |
Všichni pg. pracovníci |
Seminář PPP Klatovy (výchovný poradce, ŘŠ) |
2 |
Školení školních metodiků prevence |
2 |
BOZP |
2 |
Legislativa, ŠVP |
3 |
Mimoškolní aktivity
Akce |
Měsíc |
Účinkující |
diváci |
Pouťová výstava pro veřejnost |
IX. |
|
250 |
Prezentace výtvarného kroužku s výstavou |
IX. |
|
250 |
Exkurze Srní -vlčí stezka |
X. |
|
80 |
Přírodovědný klokan |
X. |
|
18 |
Akademie řemesel KT |
XI. |
|
7I |
Keramický kurz pro rodiče |
průběžně |
|
50 |
Stolní tenis okresní finále |
X. |
|
2 |
MAMUT gymn. KT |
XI. |
|
10 |
Týden pro zdraví |
II. |
|
40 |
Okresní kolo Olympiády v Čj |
II |
|
2 |
ÚP Klatovy |
XI |
|
15 |
Mikulášská nadílka |
XII. |
|
120 |
Divadlo v kostele ve Strážově Divadlo v kostele v Nýrsku |
XII. I. |
|
200 70 |
Zpívání u stromečku |
XII. |
|
250 |
Hasík – program profesionálních hasičů |
IX. |
|
30 |
Týden pro zdraví |
II. |
|
80 |
Vv soutěž PO očima dětí |
III. |
|
40 |
Volejbalový turnaj 6-kový |
III. |
|
20 |
Minivolejbal 4-kový |
III. |
|
12 |
Okrskové kolo soutěže ve čtení |
III. |
|
70 |
Velký fotbal |
IV. |
|
14 |
Divadlo p. Pohoda Stř. zdr. Škola Klatovy,obor kosmetické služ. |
III. XI. |
|
45 50 |
Matematický klokan |
III. |
|
90 |
Výstava pouťová – výtvarný kroužek |
IV. |
|
15 |
Divadelní představení Klatovy |
IV. |
|
42 |
Mladý zahrádkář Klatovy Projekt EU |
V. V. |
|
20 200 |
Výuka na dopravní hřišti |
VI. |
|
30 |
Prezentace výtvarných prací ŠD |
VI. |
|
50 |
Zlatá srnčí trofej |
VI. |
|
15 |
Prezentace výtvarných prací Školní výlety Den dětí |
VI. VI. VI. |
|
100 100 100 |
Účast žáků na akcích pořádaných školou
Akce |
Měsíc |
Zúčastnění |
Pouťová akce – prezentace ŠD, výtvarný kroužek |
IX. |
250 |
Hasík |
II. |
40 |
Přespolní běh |
IX. |
42 |
Florbal Klatovy, Plzeň Stolní tenis okresní finále |
X. X. |
25 10 |
Florbalový turnaj okrsek, okresní finále ČEPS Cup florbal I. st. |
XI.
XI. |
20
15 |
Gruzie - beseda Divadelní představení |
X. XI. |
45 40 |
Perníčky ke Dni matek |
IV. |
60 |
Keramika v MŠ Lyžařský výcvik |
I. I. |
15 15 |
Kurz bruslení a ledního hokeje |
I. |
52 |
Volné bruslení Klatovy |
II. |
40 |
Plavecký výcvik |
II. |
59 |
Kurz bruslení a ledního hokeje Beseda s policejní mluvčí |
II. II. |
45 100 |
Volné bruslení Klatovy Pomlázkování Veselé zoubky |
III. III. III. |
40 45 14 |
Divadelní představení Klatovy |
IV |
72 |
Školní, okrskové a okresní kolo recitační soutěže |
II III. |
50 |
Školní turnaj ve stiga - hokeji |
IV. |
40 |
Účast žáků v soutěžích
Školní kolo
Soutěž |
Počet |
Umístění |
Olympiáda v českém jazyce |
2 |
9.-12. místo, 15-17. místo v okrese |
Olympiáda v dějepisu Biologická olympiáda |
14 2 |
5. a 11. místo v kateg. D |
Soutěž ve čtení
Recitační soutěž |
2
60 |
okrskové kolo 3. místo okrsek, postup do okresního kola |
Pythagoriáda |
26/3 |
4.-7., 11-17., 9.-13., 21.-23 místo |
Matematický klokan |
80 |
|
Přírodovědný klokan |
12 |
|
Čtenářská gramotnost |
14 |
|
Mamut |
6 |
5., 7. místo |
Zeměpisná olympiáda
soutěž My a příroda
Mladý zahrádkář
Zlatá srnčí trofej
|
3
5
6
16
|
4., 6., 9. místo v okrese
Foto 1. místo, Vv 5. místo
2., 3., 3x 4., 5. místo 2 x 1. místo, 2., 3. místo
2.,4.,5. místo kateg. B 2. místo 1. místo |
Sportovní soutěže (okresní, krajské kolo)
Soutěž |
STUPEŇ ZŠ |
Umístění |
|
|
|
Přespolní běh |
I., II. |
8.,16.,18.,19.,23.,24.,25.,30 místo |
Florbal
O pohár hejtmana PK |
I.
I. |
1.místo okres chlapci, 3. místo okres dívky 8. místo v kraji |
ČEPS Cup |
I. |
3. místo v okrese hoši 4. místo dívky |
Stolní tenis
Mc Donald´s Cup
Minivolejbal
Volejbal |
II.
I.st.
II.
II. |
3.-4., 2. místo v okrsku postup do okr. fin. 8. místo
3.-4.místo, 3. místo v okrese dívky
|
Vypracovala: Mgr.Šárka Rašková, ředitelka školy
Ve Strážově dne 12. 10. 2018
Výroční zpráva o činnosti školy za školní rok 2017/2018 byla projednána se všemi pracovníky školy a byla schválena pedagogickou radou a školskou radou.